Jak správně odehrát protekci? II. - Strategie na laborky
V této strategii nejsem tak zběhlý, jako v té na vojáky, kde jsem si se vším 100% jistý. Takže rozhodně existuje i lepší strategie než tato, co tady teď napíšu, ale i tato je rozhodně dobře použitelná a dá se s ním lehce rozjet země...
Pro co se hodí?
Tato strategie se hodí pro:
1) budoucí OSN repka na továrny
2) budoucí demo nebo tech na továrny
3) demo, rep nebo tech na prachy
4) zůstat anarchií
5) tech nebo demo na technologie
Než začnete
1) prodejte celou armu na domácím trhu
2) nastavte techy 100% na rychlost stavby
3) nastavte továrny 100% na tanky
Postup
1) vždy kolonizujte po 1 kole, dokud nebudete moci postavit 1*
2) každých 5 kol prodejte armu na domácím trhu
3) nedělejte revoluci, po celou protekci zůstaňte anarchie
Co stavět?
1) můžete postavit 5*, postavte 5* laborky
2) postavte 100 až 200 kasáren
3) stavte už jenom laborky a k tomu pár procent zábavních středisek (max. 10%)
4) jakmile budete stavět 25 budov za kolo, nastavte techy 40% obchod, 40% hustota, 20% rychlost stavby
5) pokud vám bude docházet energie, postavte 1* nebo 2* elektrárny
6) tato strategie, narozdíl od té na vojáky, počítá s tím, že nebudete mít na zastavení všeho nakolonizováného území, tak se nelekejte, že vám nějaké nezastavěné zůstane
Co po protekci?
Protekci opusťte, až budete mít min. 300 kol. Prodejte nějaké techy a pokračujte kolonizováním a stavbou laborek, držte také dostatek zábavních středisek. Jídlo a energii samozřejmě nakupujte. Pokud se chystáte jet na továrny, začněte vyrábět automatizaci, udělejte nanotechnologie a jakmile bude efekt techů dost vysoký, udělejte revoluci a stavte už jenom továrny. Pokud chcete jet na techy nebo peníze, zůstaňte anarchií déle a využijte jejího rychlejšího kolonizování a revo udělejte později.
Připomínky pište do komentářů.
by SirIndy, verze 3
Komentáře
Přehled komentářů
Rád bych dodal toto: Hned jako první postavte 2 stavební firmy. Budov postavených za kolo hupsne z 18 na 19.
základny - UFO
(Vahil, 21. 5. 2007 18:15)No osobně si od začátku protekce držim hlavně okolo 15% základen, těch 100kol objevování vesmíru navíc na ostatní zas tak málo neni a kromě toho je ten rozdil v produkci zanedbatelnej, a uznejte - kdo nechce najít UFO hned po začátku věku??:D
Re: základny - UFO
(Luke, 3. 2. 2011 22:31)a ty si myslíšmže ti to dí obrovskou šanci na ufo?prd...bez techu vesmiru navic v anarchii...zabavky a zakladny rothodne nestavet...je to plytvani kol...rekl bych,ze jsou zakladni 2 strategie,bud hodne labek a par kasaren,njebo par labek a hodne kasaren,podle toho jestli chcete jet techniku,popripade farmu a nebo na vojaky...pak je jeste moźnost,ze nakonci protu nechate nezastavene uzemi...
Re: Re: základny - UFO
(Katai, 7. 2. 2011 13:31)nesuhlasim zabavky stavat... ani nevies ako velmi ti to zvysi produkciu :)
Labky v protekci
(Luke, 3. 2. 2011 22:28)
ja to teda delam ete jinak...labkzydam 100% na stavitelstvi a jak mi narusta efekt tak postupne prechazim treba na zemedelstvi,ptz mam v planu udelan rostliny a pak genom,az budou full kola.na co davat obchod a zalineni?to se vic vyplati dat par kasaren navic...schvalne,jakeho efektu dosahnete s tim obchodem a hustotou zalidneni?malej a navic k tomu mizernemu rozpoctu je to uplny nic...
ja teda stavim jen labky,az budu mit nejakych 70 000 zacnu stavet jen kasarny a jak jich budu delat tak 80 tech vojaku tak zase jen labky a jidlo a energii udrzuji mirne v plusu,klidne i do minusu,vsak mam zasoby 2K
1050
(Inchuchuna, 21. 4. 2007 0:59)těch 1050 dílů asi nebude v 75tym kole .. :-) ale dá se to takhle odválčit od začátku jen tankama .. :-)
nevim .. :-)
(Inchuchuna, 21. 4. 2007 0:55)příde mi ten tvuj návod trošku zcestnej .. pokud deš na továrny tak se rozhodně nevyplatí dělat na začátku obchod a hustotu .. v prvních kolech je dobrý zapnout na 100 proc. rychlost stavby(tu pak přepnout na 90proc. na automatizaci a 10.proc. rychlost stavby až stavíš 26za kolo) .. nastavět 2x elektrárny 2x farmy a zhruba 100 kasáren pak labáky tak do počtu 500-600 .. prodávat vojáky je samozřejmost .. no a pak už stavět továrny kolem 75týho kola bys měl mít zhruba stejně továren a labek (přehodíš tech i na sílu).. přepneš na techno nebo repku a vyrábíš 1050 dílů za kolo .. dáš kolonizování abysis udělal místo na voj. základny a zábavky .. po protu prodáš armádu a koupíš ji zpět z domácáku, nastavíš základny dotneš nějaký kola zkušenosti a hurá na věc .. :-)
Zábavní, tachy
(Kajza - JakSiToDokázal, 17. 4. 2007 22:05)
podle mě se vyplatí na začátku hodit techy na rychlost ( je to poměrně rozdíl stavět za 18 a nebo za 28 :-/ ) a zábavní ten efekt je vcelku zanedbatelný ale stejně já si tam pár budov dávám ( 1*-2* :)
Techy stavby?
(sjezdovka, 17. 4. 2007 12:05)na techy stavby uz pecu a nevymejslim je, ten efekt je na zacatku stejne mizivy a zejmena kdyz pocitas s tim ze nezastavis cele uzemi je zbytecne stavet vice. Az budes mit prachy na zastavbu tak pak staci na dve kola dat stavebky naplno a mas to razdva.
Zábavní střediska
(Byrnjolf, 16. 4. 2007 20:00)V protekci se zábavní střediska nevyplatí. Možná tak 2%, ale ten minimální nárůst produkce peněz a techů za to nestojí, to radši postavit na těch kilometreh víc laborek :-) Počítal sem si to a fakt se to vyplatí víc. Po revoluci už sou zábavky jasný, klidně přes 10%, podle taktiky.
Last Hektor:
(SirIndy, 15. 4. 2007 13:39)Na rozjeti technokrata se tento navod rozhodne hodi.
lovec:
(SirIndy, 15. 4. 2007 13:38)Ja to hraju takhle, obchod a hustota ti aspon k necemu jsou, automatizaci zacinam vyrabet az po vylezeni z protu.
obchod, hustota?
(lovec, 15. 4. 2007 10:19)Proc prepinat na obchod a hustotu? neni lepsi pokud clovek jede na tovarny prepnout na automatizaci, nebo silu zbrani?
strategie
(Last Hektor, 14. 4. 2007 20:51)Hodí se tento návod i na technokrata či jinou zem co jede na robo?
RE: Jak správně odehrát protekci? II. - Strategie na laborky
(pl04x0r, 25. 4. 2011 19:44)